هیچ محصولی وجود ندارد

ارسال رایگان! ارسال
0 تومان مجموع

ثبت سفارش

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

تعداد
مجموع

0 محصول در سبد خرید شما موجود است. یک محصول در سبد خرید شما وجود دارد.

جمع محصولات
جمع هزینه حمل  ارسال رایگان!
مجموع
بازگشت به فروشگاه ثبت سفارش

مجموعه کتاب های آموزش برنامه نویسی اندروید

جدید

Android Programming Reference

6,000 تومان

اضافه به علاقمندی

ویژگی‎ها

تعداد دیسک 1
نوع دیسک DVD
تعداد قسمت 87 قسمت

اطلاعات بیشتر

اندروید مجموعه ای از نرم افزارهای (software stack) موبایل است که شامل سیستم عامل، middleware ها و برنامه های کلیدی (key applications) است. اندروید SDK، ابزارها و APIهای لازم برای شروع برنامه نویسی بر روی پلتفرم اندروید با زبان برنامه نویسی جاوا را مهیا کرده است.

خصوصیات:

چارچوب برنامه (Application framework): امکان استفاده مجدد و جایگزینی کامپوننت ها را فراهم میکند.
ماشین مجازی دالویک (Dalvik virtual machine): وظیفه بهینه سازی کدها برای اجرا بر روی موبایل را دارد.
مرورگر داخلی (Integrated browser):  منطبق بر موتور WebKit منبع باز
گرافیک بهینه شده (Optimized graphics): قدرت گرفته از کتابخانه ۲D، گرافیک ۳D منطبق بر OpenGL ES 1.0 (شتاب دهنده سخت افزاری)
SQLite: برای ذخیره اطلاعات
پشتیبانی از رسانه (Media support): با پشتیبانی از فرمتهای رایج صوتی، ویدئویی و عکس (MPEG4, H.264, MP3, AAC, AMR, JPG, PNG, GIF)
مکالمات تلفنی (GSM Telephony): (وابسته به نوع سخت افزار)
Bluetooth, EDGE, 3G, and WiFi: (وابسته به نوع سخت افزار)
دوربین، GPS، قطب نما و شتاب سنج: (وابسته به نوع سخت افزار)
محیط توسعه غنی (Rich development environment): شامل ایمولاتور، ابزارهای دیباگ کردن، پروفایل کردن حافظه و پلاگین برای محیط توسعه اکلیپس
 
برنامه های کاربردی (Applications):
اندروید به همراه بسته های مختلفی از جمله email client, SMS program, calendar, maps, browser, contacts, and others ارایه میشود. تمام این برنامه ها با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند.
 
چارچوب برنامه (Application Framework):
با فراهم آوردن پلتفرم توسعه باز (open development platform)، اندروید برنامه سازان را قادر کرده است تا برنامه های کاربردی خلاقانه و غنی برای این پلت فرم فراهم سازند. توسعه دهندگان آزادی کامل دارند تا از ویژگیهایی مانند دسترسی به سخت افزار، دسترسی به اطلاعات محلی (موقیت جغرافیایی)، اجرای سرویس های پس زمینه (background services)، تنظیم زنگ ساعت، اضافه کردن اطلاعیه ها (notifications) به نوار وضعیت و بسیاری بسیاری دیگر در برنامه هایی که میسازند، استفاده کنند.
 
توسعه دهندگان دسترسی کامل به همان چارچوب APIهایی دارند که برنامه های هسته (the core applications) دارند. معماری برنامه های کاربردی (The application architecture) بمنظور ساده سازی استفاده مجدد از کامپوننت ها طراحی شده است. هر برنامه ای می تواند قابلیت های خود را در اختیار دیگر برنامه ها قرار دهد و همچنین از قابلیت های دیگر برنامه ها استفاده کند (البته به محدودیت های امنیتی چارچوب هم بستگی دارد). این طرزکار مشابه به کاربر اختیار تعویض و جایگزینی کامپوننت ها را می دهد.
 
برنامه های زیربنایی، مجموعه ای از سرویس ها و سیستم های زیرند:
مجموعه قابل گسترشی از View ها که برای ساخت برنامه های کاربردی استفاده می شوند، مانند lists, grids, text boxes, buttons, and even an embeddable web browser
Content Providers، که برنامه ها را قادر میسازد تا به اطلاعات برنامه های دیگر مانند لیست تماس، دسترسی پیدا کنند یا حتی اجازه دسترسی به اطلاعات خود را به برنامه های دیگر دهند.
یک مدیر منابع (Resource Manager) اجازه دسترسی به منابعی که کد-برنامه نیستند را فراهم میکند مانند دسترسی به رشته های محلی (localized strings)، تصاویر و فایل های مربوط به طرح برنامه (layout files).
یک مدیر اطاعیه (Notification Manager)، که از این طریق برنامه ها را قادر میکند تا هشدارهای خود را در نوار وضعیت نشان دهند.
یک مدیر فعالیت (Activity Manager)، که مدریت چرخه زندگی (lifecycle) برنامه ها را در دست دارد و به نحوه اجرای برنامه ها نظارت میکند.
 
کتابخانه ها (Libraries):
اندروید شامل مجموعه از کلاسهای ++C/C است که توسط کامپوننت های سیستم اندروید مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین استفاده از این قابلیت به توسعه دهندگان نیز داده شده است. بعضی از این کتابخانه های اصلی به این قرارند:
 
System C library – a BSD-derived implementation of the standard C system library (libc), tuned for embedded Linux-based devices
Media Libraries – based on PacketVideo’s OpenCORE; the libraries support playback and recording of many popular audio and video formats, as well as static image files, including MPEG4, H.264, MP3, AAC, AMR, JPG, and PNG
Surface Manager – manages access to the display subsystem and seamlessly composites 2D and 3D graphic layers from multiple applications
LibWebCore – a modern web browser engine which powers both the Android browser and an embeddable web view
SGL – the underlying 2D graphics engine
3D libraries - an implementation based on OpenGL ES 1.0 APIs; the libraries use either hardware 3D acceleration (where available) or the included, highly optimized 3D software rasterizer
FreeType – bitmap and vector font rendering
SQLite – a powerful and lightweight relational database engine available to all applications
 
زمان اجرای اندروید (Android Runtime):
اندروید شامل مجموعه ای از کتابخانه های اصلی است که اکثر عملکردهای قابل دسترس را با استفاده از زبان جاوا ممکن میسازد. هر برنامه کاربردی اندروید در فرایند مخصوص به خودش اجرا میشود و دسترسی مخصوص به خود در ارتباط با ماشین مجازی دالویک دارد. این ماشین بگونه ای ساخته شده است که هر دستگاهی (device) میتواند چندین ماشین مجازی را بطور همزمان اجرا کند. هر ماشین مجازی دالویک فایل ها را به فرمت (dex.) اجرا میکند که اینکار باعث بهینه سازی در دستگاه هایی که حافظه پایینی دارند، می شود. این ماشین مجازی مبتنی بر رجیسترهاست و کلاسهایی که توسط کامپایلر جاوا ساخته شده است را اجرا میکند.
 
ماشین مجازی دالویک برای اجرای قابلیت های اساسی مانند مدریت حافظه کم و چند نخی (threading) متکی بر هسته لینوکس است.
 
هسته لینوکس (Linux Kernel):
اندروید متکی بر لینوکس نسخه ۲٫۶ برای انجام سرویس های اصلی مانند security, memory management, process management, network stack و driver model است. این هسته همچنین مانند یک لایه انتزاعی (abstraction layer) مابین سخت افزار و سایر نرم افزارها عمل میکند.
 
گروه نیپاز با توجه به فراگیر شدن این سیستم عامل و علاقمندی برنامه نویسان به گسترش برنامه های آن مجموعه ای از بهترین کتابهای مربوط به این سیستم عامل را آماده کرده ایم.مجموعه ای کامل از بهترین کتابهای برنامه نویسی اندروید که در دنیا توسط برنامه نویسان این زبان نوشته شده است.
هر یک از کتابهای این مجموعه از بهترین کتابهای نوشته شده در زمان حال می باشد. اگر به گفته ما شک دارید می توانید اسامی هر کدام از این کتابها را در گوگل و یا آمازون جستجو نمایید تا از گفته ما آگاه شوید.
در ادامه لیست این کتابها آورده شده است . توجه داشته باشید که در این لیست ابتدا نام ناشر ، سپس نام کتاب و در نهایت نام نویسنده یا نویسندگان قید شده است.
 
 
Addison-Wesley - A Hands-On Guide To Bulding Your First Android Game With Rick Rogers.pdf
Addison-Wesley - Android Wireless Application Development 2nd 2011 Shane Conder & Lauren Darcey.pdf
Addison-Wesley - The Android Developer's Cookbook, Building Applications with the Android SDK 2011 James Steele & Nelson To.pdf
Apress - Beginning Android 4 2012 With Grant Allen.pdf
Apress - Advanced Android 4 Games 2012 With Veladimir Silva.pdf
Apress - Android Apps for Absolute Beginners 2011 With Wallace Jackson.pdf
Apress - Android Essentials 2008 With Chris Haseman.pdf
Apress - Android for Work, Productivity for Professionals 2010 With Marziah Karch.pdf
Apress - Android Recipes, A Problem-Solution Approach 2011 With Dave Smith & Jeff Friesen.pdf
Apress - Android Tablets Made Simple, For Motorola XOOM Samsung Galaxy Tab Asus Toshiba and Other Tablets 2011 With Marziah Karch.pdf
Apress - Beginning Android 1 2009 With Mark L.Murphy.pdf
Apress - Beginning Android 2 2010 With Mark L.Murphy.pdf
Apress - Beginning Android 3 2011 With Mark L.Murphy.pdf
Apress - Beginning Android 4 Games Development 2011 With Mario Zechner & Robert Green.pdf
Apress - Beginning Android Games 2011 With Mario Zechner.pdf
Apress - Beginning Android Tablet Games Programming Nov 2011 With Jeremy Kerfs.pdf
Apress - Beginning Android Tablet Programming, Starting with Android Honeycomb for Tablets 2011 With Robbie Matthews.pdf
Apress - Beginning Android Tablets Programing With Robbie Matthew.pdf
Apress - Multimobile Development, Building Applications for the iPhone and Android Platforms 2010 With Matthew Baxter-Reynolds.pdf
Apress - Practical Android 4 Games Development 2011 With J.F.Dimarzio.pdf
Apress - Practical Android Projects 2011 Lucas Jordan & Pieter Greyling.pdf
Apress - Practical Android Projects 2011 Lucas Jorddan & Pieter Greyling.pdf
Apress - Pro Andoid 3 2011 With Satya Komatineni & Dave MacLean & Sayed Y.Hashimi.pdf
Apress - Pro Android 2 2010 With Sayed Hashimi & Satya Komatineni & Dave MacLean.pdf
Apress - Pro Android 2009 With Sayed Y. Hashimi and Satya Komatineni.pdf
Apress - Pro Android 3 2011 With Sayed Hashimi & Satya Komatineni & Dave MacLean.pdf
Apress - Pro Android 4 2012 With Satya Komatineni & Dave MacLean.pdf
Apress - Pro Android 4 By Satya komatineni & Dave Maclean.pdf
Apress - Pro Android Apps Performance Optimization 2012 With Herve Guinhot.pdf
Apress - Pro Android Flash 2011 With Stephan Chin & Dean Iverson & Oswald Campesato & Paul Trani.pdf
Apress - Pro Android Games 2009 With Vladimir Silva.pdf
Apress - Pro Android Media, Developing Graphics Music Video and Rich Media Apps for Smartphones and Tablets 2009 With Shawn Van Every.pdf
Apress - Pro Android Python with SL4A 2011 With Paul Ferrill.pdf
Apress - Pro Android Web Apps, Develop for Android Using HTML5, CSS3 & JavaScript 2011 With Damon Oehlman & Sebastian Blanc.pdf
Apress - Pro OpenGL ES for Android 2012 With Mike Smithwick & Mayank Verma.pdf
Apress - Pro Smartphone Cross-Platform Development, iPhone BlackBerry Windows Mobile and Android Development and Distribution 2010 With Sarah Allen & Vidal Graupera & Lee Lundrigan.pdf
Apress - The Business of Android Apps Development, Making and Marketing Apps That Succeed 2011 With Mark Rollins.pdf
CommonsWare - Android Programming Tutorials 2011 With Mark L.Murphy.pdf
CommonsWare - The Busy Coders Guide to Android Development 2011 With Mark L.Murphy.pdf
Focal Press - Flash Mobile, Developing Android and iOS Applications 2011 With Matthew David.pdf
Manning - Android in Action 2nd Edition 2011 With W. Frank Ableson & Rbi Sen & Chris King.pdf
Manning - Unlocking Android, A Developer's Guide 2009 With Frank Ableson & Charlie Collins & Robi Sen & Foreword By Dick Wall.pdf
MCGraw-Hill - Osborne Android, A Programmer's Guide 2008 By J.F. DiMarzio.pdf
Ommons Ware - Android Programming Tutorials, 3rd Edition With Mark L.Murphy.pdf
OReilly - 20 Recipes for Programming PhoneGap By by Jamie Munro.pdf
OReilly - App Inventor, Create Your Own Android Apps 2011 With David Wolber, Hal Abelson, Ellen Spertus & Liz Looney.pdf
OReilly - Application Security for the Android Platform 2012 With Jeff Six.pdf
OReilly - Best Android Apps, The Guide for Discriminating Downloaders 2010 By Mike Hendrickson & Brian Sawyer.pdf
OReilly - Building Android Apps with HTML CSS and JavaScript 2010 By Jonathan Stark.pdf
OReilly - Building Android Apps with HTML CSS and JavaScript 2nd 2012 By Jonathan Stark With Brian Jepson.pdf
OReilly - Developing Android Applications with Adobe AIR 2011 By Véronique Brossier.pdf
OReilly - Developing Android Applications with Flex 4.5 2011 By Rich Tretola.pdf
OReilly - Droid X, The Missing Manual 2011 By Preston Gralla.pdf
OReilly - Learning Android 2011 With Marko Gargenta.pdf
OReilly - Learning Android March 2011 With Marco Gargenta.pdf
OReilly - Making Android Accessories with IOIO 2012 By Simon Monk.pdf
OReilly - Programming Android 2011 By Zigurd Mednieks, Laird Dornin, G. Blake Meike, & Masumi Nakamura.pdf
OReilly - Programming Android 2nd Edition By Zigurd Mednieks, Laird Dornin, G. Blake Meike, and Masumi Nakamura.pdf
Packt Publishing - Android 3.0 Application Development Cookbook 2011 By Kyle Merrifield Mew.pdf
Packt Publishing - Android User Interface Development, Beginner's Guide 2011 By Jason Morris.pdf
Packt Publishing - Android User Interface Development, Beginners Guide 2011 By Jason morris.pdf
Pragmatic Bookshelf Publishing - Hello, Android, Introducing Google’s, Mobile Development Platform, 2nd Edition 2009 By Ed Burnette.pdf
Pragmatic Bookshelf Publishing - Hello, Android, Introducing Google’s, Mobile Development Platform, 3rd Edition 2010 By Ed Burnette.pdf
Pragmatic Bookshelf Publishing - Programming Home Android, Automate with Arduino, Android, and Your Computer By Mike Riley.pdf
Prentice Hall - Android for Programmers, An App-Driven Approach, Deitel® Developer Series 2012 by Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel & Michael Morgano.pdf
QUE - Android™ Apps Marketing, Secrets to Selling Your Android App 2011 By Jeffrey Hughes.pdf
QUE - Google on the Go, Using an Android-Powered Mobile Phone 2009 John Eddy & Patricia DiGiacomo Eddy.pdf
QUE - Web Geek's Guide to the Android-Enabled Phone 2010 By Jerri Ledford, Bill Zimmerly, Prasanna Amirthalingam.pdf
SAMS - Teach Yourself Android Application Development in 24 Hours 2010 By Lauren Darcey & Shane Conder.pdf
Wiley Publishing - Amazing Android Apps for Dummies 2011 By Daniel A.Begun.pdf
Wiley Publishing - Android Application Development for Dummies 2011 By Donn Felker With joshua Dobbs.pdf
Wiley Publishing - Android Application Development for Dummies 2011.pdf
Wiley Publishing - Beginning Android Application Development 2011 By Wei-Meng Lee.pdf
Wrox Beginning Android Application Development Apr 2011.pdf
Wrox Press - Beginning Android 4 Application Development 2012 By Wei-Meng Lee.pdf
Wrox Press - Beginning Android Application Development 2011 By Wei-Meng Lee.pdf
Wrox Press - Game and Graphics Programming for iOS and Android with OpenGL ES 2.0 2012 By Romain Marucchi-Foino.pdf
Wrox Press - Professional Android Application Development 2009 By Reto Meier.pdf
Wrox Press - Professional Android Programming with Mono for Android and NET Csharp By Wallace B. McClure, Nathan Blevins, John J. Croft IV, Jonathan Dick & Chris Hardy.pdf
Wrox Press - Professional Flash Mobile Development, Creating Android and iPhone Applications 2011 By Richard Wagner.pdf
Wrox Press - Professional, Android™ 2, Application Development By Reto Meier.pdf
Wrox Press - Professional, Android™ 4 Application Development By Reto Meier.pdf
Wrox Press Professional Android 2 Application Development 2010.pdf
 
 

 

برچسب ها

0
دیدگاه کاربران
هیچ نظری ارسال نشده
نظر خود را بنویسید
*
*

محصولات مرتبط

hidden hit counter
web
analytics